[1st Event] Authors’ Project: Chaeyoung’s Prank – Ficlet

Chaeyoung's Prank.jpg

Chaeyoung’s Prank

by. Ayumi-Chan

TWICE’s Chaeyoung, Wanna One’s Park Jihoon

Ficlet; little bit comedy, AU, Teen; PG-13

“Akankah kau menunggu untukku?”-Melting;TWICE-

Poster by Ayumi Art Poster

Continue reading “[1st Event] Authors’ Project: Chaeyoung’s Prank – Ficlet”

[1st Event] Authors’ Project: I’LL BE HOME – FICLET

IMG_20170624_120756

I’ll Be Home

by twelve

Son Chaeyoung; Jeon Jungkook

<750 words (ficlet); neighborhood!AU, slice of life, friendzoneship, super!fluff, slight!romance

.

Prompt 43: Aku khawatir semalaman karena kamu. –Twice; Hold Me Tight.

.

Chaeyoung langsung brutal keluar dari rumahnya dan melihat Jungkook baru saja turun untuk membuka pagar. Entah kenapa, ada rasa lega yang membanjiri Chaeyoung sampai lemas kaki.

.

Dan jangan peluk aku sampai diayun-ayun kayak tadi.”

Hah?”

Soalnya aku deg-degan.”

.

Related to [ This is Typical of Love ] [ What am I to You ]

///

Son Chaeyoung tak berhenti menengok jam dinding di ruang tengah. Kemudian dwinetra yang kata seseorang lebih indah daripada mata uang itu melirik layar ponselnya cemas. Continue reading “[1st Event] Authors’ Project: I’LL BE HOME – FICLET”

[Ficlet] So Much for a Birthday Present

[c] @9miracle_ny

shoshana presents

SO MUCH FOR A BIRTHDAY PRESENT

TWICE Dahyun ft. TWICE Chaeyoung & Seventeen Vernon

Ficlet | Slice-of-life, Friendship, Gaje (?) | G
I own nothing but the story idea~

Special for Dahyun’s birthday,

Continue reading “[Ficlet] So Much for a Birthday Present”

[FICLET] What am I to You?

e9a6084b83bbdffbb045e32971ebe27d
credit image to owner!

What am I to You?

by twelve

Son Chaeyoung; Jeon Jungkook

+ Kim Dahyun, Kim Yeri, Chou Tzuyu

>1000 words (ficlet); school-life AU, slice of life, friendzoneship, fluff

.

.

“Ini hari pertamaku. A-aku … terlanjur tembus celana olahraga. Aku—” dan tangisnya benar-benar pecah.

“Udahan nangisnya. Bantuan pake turbo ke sana, sabar.”

Maka siang itu, tersebar berita seantero Hanlim. Nyaris setiap dua meter semua murid membicarakan tentang seorang cowok jangkung lari-lari semacam pantatnya terbakar membawa jinjingan makan dengan plester penurun panas di keningnya.

.

“Terus apalagi?”

Ya udah mau kamu aja.

.

.

Related to [ This is Typical of Love ]

/// Continue reading “[FICLET] What am I to You?”

[Ficlet] This is Typical of Love

img_20170304_174914
credit image to owner, from twitter.

This is Typical of Love

by twelve

Jeon Jungkook; Son Chaeyoung

+ Kim Mingyu

>900 words (ficlet); high school!AU, broken!romance, friendzoneship, fluff

.

Chaeyoung sangat suka bertanya dan Jungkook akan dengan senang hati menjawab, sebodoh apapun itu pertanyaannya.

Ini nih namanya sakit tapi gak berdarah.

/// Continue reading “[Ficlet] This is Typical of Love”

[Drabble-Mix] December Tales

shoshana presents

DECEMBER TALES

A Winter special drabble collection

TWICE ft. GOT7 & DAY6

Drabble | Fluff, Friendship, Romance, etc (?) | T/Teen

I own nothing but the story~

Continue reading “[Drabble-Mix] December Tales”